Про роботу із зверненнями громадян у лютому 2013 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації  від 28.02.2012р. №Р-114/0/3-12 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році та підвищення її ефективності у 2012 році», робота зі зверненнями громадян є одним із провідних напрямків діяльності виконавчого комітету Новомосковської міської ради.

Протягом лютого 2013 року до виконкому Новомосковської міської ради надійшло 257 звернень громадян (з них 38 на особистому прийомі). Від мешканців міста до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 14 звернень, до контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» - 18 звернень, з обласної державної адміністрації - 17 звернень.    

Найбільш важливими проблемами, які турбують мешканців міста, як і раніше, залишаються питання: комунального господарства – 60 (з них 11 колективних); покращення житлових умов – 33; земельних відносин – 68; соціального захисту– 10 звернень.

20 лютого 2013 року, з метою забезпечення дотримання вимог Закону України "Про звернення громадян", зі спеціалістами структурних підрозділів виконкому , відповідальними за даний напрямок роботи, проведено апаратне навчання.

Щотижнево на оперативних нарадах до керівників управлінь та відділів доводиться моніторинг звернень громадян.

До відділу роботи зі зверненнями громадян облдержадміністрації щоденно електронною поштою надається база даних «Звернення громадян». 

Графічні матеріали